بایگانی دستهی: هوش مصنوعی و محتوا
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی (+56 ابزار)
ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی نه تنها امکان جمعآوری و تحلیل دادههای وسیع را فراهم...
مهر
نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا و مدیریت آن (+11 ابزار)
در این مقاله قصد داریم به بررسی نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا و مدیریت...
مهر
مطالعه موردی: اخلاق در هوش مصنوعی؛ تحلیل دادههای بخش عمومی
این مطالعه موردی در دانشگاه پرینستون آمریکا انجام گرفته است و موضوع آن «اخلاق» در...
خرداد
مطالعه موردی: اخلاق هوش مصنوعی؛ استخدام افراد توسط ماشین (Hiring by Machine)
این مطالعه موردی در دانشگاه پرینستون آمریکا انجام گرفته است و موضوع آن «اخلاق» در...
خرداد
مطالعه موردی: اخلاق هوش مصنوعی؛ چتباتهای اجرای قانون (JEREMY)
این مطالعه موردی در دانشگاه پرینستون آمریکا انجام گرفته است و موضوع آن «اخلاق» در...
خرداد
مطالعه موردی: اخلاق هوش مصنوعی؛ بهینهسازی مدارس
این مطالعه موردی در دانشگاه پرینستون آمریکا انجام گرفته است و موضوع آن «اخلاق» در...
خرداد
مطالعه موردی: اخلاق در هوش مصنوعی؛ شناسایی صوتی پویا (Epimetheus)
این مطالعه موردی در دانشگاه پرینستون آمریکا انجام گرفته است و موضوع آن «اخلاق» در...
خرداد
مطالعه موردی : اخلاق در هوش مصنوعی؛ اپلیکیشن سلامتسنجی
این مطالعه موردی در دانشگاه پرینستون آمریکا انجام گرفته است و موضوع آن «اخلاق» در...
1 Comments
خرداد